Sunnuntai 22.3.2009

Jälleen pientä volyymijalkatreenin modifiointia

Treeniohjelma yleensä “elää” meikäläisellä jonkin verran, eli teen sinne tänne pieniä muutoksia melkeinpä viikottain vaikka itse ohjelmarunkoon ei moneen kuukauteen koskettaisikaan. Tällä kertaa tätä volyymijalkatreeniä muokattiin sen verran, että sissy squat vaihdettiin viimeisessä liikeparissa sumoprässiin. Sumoprässi menee aika hyvin takareisille, ja kun sitä tekee vuorotellen reisiojennuksen kanssa, on yhdistelmä varsin toimiva treenin lopussa reisien väsyttämiseksi.

Hack

Jalat (volyymi)

1. Pohkeet seisten 110 kg x 60RP
2. Vajaa kyykky 135 kg 4×10
3. Hack 110 kg 4×10
4a. Jalkaprässi (jalat yhdessä) 220 kg 4×20
4b. Reisikoukistus maaten 50 kg 4×10
5a. Sumoprässi 250 kg 4×18-20
5b. Reisiojennus 55 kg 4×11-12

68 minuuttia.

PS. Monivuotinen suosikkisarjani Battlestar Galactica loppui perjantaina Jenkkilässä lähetettyyn sarjan päätösjaksoon, ja nyt on vähän hölmö olo kun ei ole enää mitään katsottavaa.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.