Lauantai 28.11.2009

Pientä modifiointia

Levot levätty, ja uutta treeniblokkia käyntiin. Jätin taljarannekäännön pois kun salin ristikkäistaljaan ei enää saa laittaa lisäpainoja. Lisäksi lyhennän noita loppuojennuksia ihan vain lukituksiksi, koska nuo loppuojennukset olivat aiemmilla rackin asetuksilla aika lähellä lattiapunnerrusta. Muutenkaan nuo loppuojennukset eivät ole enää johonkin aikaan tuntuneet niinkään ojentajissa kuin rinnassa, mutta nyt lyhentämällä liikettä (ja kaventamalla otetta) sain tuntuman takaisin ojentajille.

Yläkroppa B

1. Penkki kp 67 kg x 9
2. Yhden käden scott-hauis kp 18.5 kg x 14
3. Pystypunnerrus smith rackissa 103.5 kg x 8
4. Takaolkapääsoutu ylätaljassa 87 kg x 15
5. Lattiapunnerrus smith rackissa 158.5 kg x 5
6. Leuat kahvalla 30 kg x 4 –> BW x 5
7. Lukitukset smith rackissa 161 kg x 15+5RP
8. Osittaisviparit sivulle 21 kg x 30
+ Hammer kp 30 kg x 13

53 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.