Sunnuntai 30.5.2010

Sunnuntaipumppailijan selkätreeni

Aika hyvä perustreeni yläkropan vetäville. 10 sarjaa selkää, 5 sarjaa takadeltsejä, 13 sarjaa hauista ja loppuun muutama sarja ranneflexoreita eli “sisäforkkuja”. Hieman tosin pääsi palautukset sarjojen välillä venähtämään, kun PT-Jonnella ei ollut muuta tekemistä kuin nukutella vauvaa ja jauhaa sekavia meikäläisen kanssa.

Nyt sain tehtyä hauiksetkin ilman mitään forkkupainekipuja, kun käytin sopivia liikkeitä ja melko tuntumapainotteista tekniikkaa.

Vetävät A

1. Leuat myötäotteella 20 kg 3×4-6      BW 3×5-6
2. Tuettu soutu istuen 150 kg 4×7-8
3. Vipunostot taakse 15 kg 5×12-15
4. Hauis istuen kp 10-17.5 kg 7×6-10
5. Taljahauis istuen 6×6-8
6. Rannekääntö selän takana 50 kg 3×16-20

72 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.