Perjantai 18.6.2010

Köysileuanveto

Viime kerralla tosiaan jo kehuin tämän vastaavan treenin kohdalla tuota köydellä tehtävää leuanvetoa, ja ohessa nyt vielä videopätkä liikkeestä. Kaikkein haastavinta tuossa on otevoiman pito, ja forkkujen jälkeen toiseksi suurin kuormitus menee hauiksille. Liike myös tuntuu melko luonnolliselta tehdä, vaikkakin erittäin raskaalta ainakin näin läskinä. Hieman problemaattista on löytää riittävän korkea tanko tms, mihin tuon köyden laittaa roikkumaan. Polvet joutuu joka tapauksessa pitämään tuota tehdessä koukussa, ja meikäläisellä ne ottavat joka toiston ala-asennossa lattiaan.

Vetävät A

1. Leuat myötäotteella 20 kg 3×5-6      BW 3×6
2. Leuat köydellä BW 4×4-5
3. Vipunostot taakse 15-17.5 kg 5×10-14
4. Hauis vinopenkissä kp 10-17.5 kg 7×6-10
5. Taljahauis istuen 5×10-12
6. Rannekääntö selän takana 50 kg 3×20

60 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.