Maanantai 21.6.2010

Olkapäissä ja polvissa pientä kolotusta

En tiedä johtuuko tuo dieetistä vai mistä, mutta jalkoja treenatessa polvet ja yläkroppaa treenatessa olkapäät ovat nyt pikku hiljaa alkaneet systemaattisesti vähän kipuilemaan. Mihinkään yksittäisiin liikkeisiin noita kolotuksia ei voi oikein yhdistää, vaan polvet ja olkapäät tuntuvat nyt treenatessa kautta linjan kivuliaammilta kuin esim. 2-3 kuukautta sitten ylisyöneenä bulkkisikana.

Mitään pahoja kipuja noissa nivelissä ei onneksi ole, mutta lämmittelyjen määrää on ollut pakko lisätä ja jokaisessa liikkeessä saa olla selvästi aiempaa tarkempi tekniikan kanssa. Esimerkiksi pystypunnerruksessa yritän kiertää alhaalla kyynärpäitä sisäänpäin, koska muuten liike tuntuisi vähän ikävästi olkanivelissä.

Työntävät B

1. Swiss bar -vinopenkki 115 kg 5×5
2. Lattiapunnerrus 150 kg 5×4-5
3. Pystypunnerrus seisten 85 kg 3×6      60 kg 2×10
4a. Vipunostot sivulle 17.5 kg 5×12-15
4b. Taljapunnerrus 50 kg 5×11-12

85 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.