Lauantai 31.7.2010

Polvissa kipua kevennyksen jälkeen

Kevennetyn viikon jälkeen tänään oli ensimmäinen normitreeni, eli etureisille pitkiä sarjoja. Kuten melko usein aiemminkin heti kevennyksen jälkeen, nivelet (eli tässä treenissä polvet) tuntuivat tavallista kivuliaammilta koska kevennyksen aikana kroppa meikäläisellä aina selvästi tyhjenee. Tämä polvikipu tuntui tosin lähinnä polven ollessa koukistettuna, joten prässissä ja reisiojennuksessa jätin liikkeen aika vajaaksi alhaalta. Todennäköisesti vielä huomennakin esim. olkapäät kipuilevat yläkroppatreenissä, mutta saman tien kun kroppaan saa normaalit treenipaineet päälle, nivelkivut vähenevät.

Etureidet

1. Vaakaprässi 220 kg x 40,30     202 kg x 50,40
2a. Reisiojennus 45 kg 3×10-12
2b. Tom Prince -hack 100 kg 3×10
3a. Donkey calf -pohjekone 65 kg x 20RP

42 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.