Sunnuntai 22.5.2011

Jaloille erikoistekniikoita ja volyymia

Ekstrajalkatreenin aloitin tuplapudotussarjoilla prässissä ja hackissa, ja prässissä käytin ihan tarkoituksella liian suuria painoja (eli liikerata jäi melko lyhyeksi). Näiden jälkeen vaihdoin volyymimoodiin, eli pumppasin reisiojennusta ja -koukistusta supersarjoina yhteensä 13 kierrosta 15 minuutissa. Viimeisenä reisille sitten smith-kyykkyä 100 kilolla yhteensä 100 toistoa siten, etten päästänyt tangosta sarjojen välillä lainkaan irti, vaan tein melkein rest/pausetahdilla 16+15+14+13+12+11+10+9 = yhteensä 100 toistoa. Treenin päätteeksi vielä pohkeille 10 pudotuksen strip set donkeykoneessa. Nyt hieman väsyttää.

Jalat

1. Jalkaprässi 600 kg x 12  –> 450 kg x 10  –> 300 kg x 10
2. Hack 180 kg x8  –> 140 kg x 6  –> 100 kg x 5
3a. Reisiojennus 50-60 kg 13×8-12
3b. Reisikoukistus istuen 180-210 lbs 13×6-8
4. Smith-kyykky 100 kg 8×9-16 (yhteensä 100 toistoa)
5. Donkeypohkeet 215 kg x 10 + 10×4-6 (10 pudotusta)

78 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.