Maanantai 18.3.2013

Pelkkää selkää (+ HIIT)

Treenikiertomodifikaation tuloksena tässä treenissä oli pelkkä selkä, ja super/vuorosarjat mahdollistaakseni käytin mahdollisimman paljon yhden käden liikkeitä. Tällä tavalla syke pysyy korkeammalla, ja turhat odottelutauot sarjojen välillä minimoituvat.

Selkä

1. Leuat myötäotteella 15-30 kg 4×4-6
2. Yhden käden soutu kp 60-70 kg 4×6-8
3. Yhden käden vipuvarsilatsikone 60 kg 4×8-10
4. Yhden käden vipuvarsisoutu 65 kg 3×8-10
5. Ylätalja leveällä lapiokahvalla 70-90 kg 3×10-12

35 minuuttia.

Aamuyön puolella otin aika kovan intervallisetin Sörkässä kuntopyörällä; maksiminopeudella maksimivastuksella 10-15 sekunnin työosuudet aina tasaminuutein. Tuloksena mojova tönkköpumppi jaloissa, ja aika hyvät sykkeennousut myös.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.