Lauantai 27.4.2013

Dieetin viimeinen normisalitreeni

Päivän ensimmäisenä treeninä oli soutuintervalli, lähes puolenyön paikkeilla Sörkässä. Salille sitten Meijerin auettua aamulla; vuorossa oli deltsit ja narut. Tämä oli oikeastaan viimeinen “normaali” salitreeni tällä dieetillä, eli Sandefjordin kisaviikolla on ohjelmassa jo jossakin määrin viimeistelytarkoituksiin muokattuja tyhjennys- ja tankkaustreenejä.

Treeni koostui lopun forkkupumppailuja lukuunottamatta täysin unilateraalisista eli yhden puolen liikkeistä. Tällä tavalla ei tarvinnut tehdä varsinaisesti supersarjoja tai liikepareja pitääkseen sykkeen kuitenkin ylhäällä, kun vain vuorotteli vasemman ja oikean puolen sarjoja minimaalisin palautuksin. Hyvä treeni tämäkin, vaikka energiatasot olivatkin aika surkuhupaisaa luokkaa.

Olkapäät / kädet

1. Yhden käden sivudeltsipunnerrus kp 34 kg 4×5-6
2. Yhden käden pystysoutu kp 30 kg 4×6-8
3. Yhden käden laaja taljavipari 3×6-8
4. Chopper-veto ylhäältä 3×8-10
5. Yhden käden scott-hauis kp 10-18 kg 5×5-6
6. Yhden käden taljapunnerrus 5×5-6
7. Sisäforkut taljassa 3×15-30

38 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.