Maanantai 26.8.2013

Rasitus kumuloituu

No niin, tässä treenissä alkoi jo tuntua volyymikuormituksen vaikutukset. Viimeiset pari sarjaa käsipainopenkkiä ja soutua menivät yllättävänkin tiukoille, ja heti ns. apuliikkeisiin siirryttäessä alkoivat toistomäärät pudota varsinkin lattiapunnerruksessa sarja sarjalta. Hyvin siis rasitus ja väsymys kumuloituu, aivan suunnitelman mukaisesti. Huomenna se lysti vasta alkaakin, kun lepopäivä skipataan viikonlopun Expo-reissun johdosta, ja samaan syssyyn jatketaan seuraavat kolme treeniä. Kuuden päivän putkeen tulee siis vedettyä koko kroppa yhteensä 3 kertaa läpi ihan kohtuullisella volyymilla.

Yläkroppa B4

1a. Penkki kp 40 kg 10×8
1b. Yhden käden soutu kp 40 kg 10×8
2a. Lattiapunnerrus 100 kg 6×4-8
2b. Takaolkapääveto köydellä 6×8-10
3. Yhden käden Panattahauis 5×8-12

44 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.