Keskiviikko 28.8.2013

Volyymia saksalaistyyliin

Kierron ja blokin viimeinen yläkroppatreeni; käytännössä pääliikkeiden osalta homma meni German Volume Trainingiksi eli 10×10. Viimeisissä sarjoissa joutui tosin jo käyttämään rest/pausea että sai täydet kympit kasaan.

Aika murjotun oloiseksi tässä on yläkropankin näillä yksinkertaisilla treeneillä saanut, kun volyymia on tullut runsaasti ja melko tiheällä frekvenssillä. Esimerkiksi ojentajat ovat DOMSien perusteella ottaneet kohtalaisen hyvin osumaa, vaikka ohjelmassa ei ole yhtäkään ojennusliikettä vaan pelkkiä punnerruksia rinnan, etuolkapäiden ja ojentajien työstämiseksi.

Yläkroppa C4

1a. Vipuvarsivinopenkki 70 kg 10×10
1b. Ylätalja 70 kg 10×10
2a. Sivuolkapääpoltot kp 20 kg 6×20-30
2b. Yhden käden taljahauis 6×8-12
3. McMillan-forkut taljassa 1 strip set

47 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.