Torstai 31.10.2013

Volyymikevennyksen hienous

Palauttavaa takajalkatreeniä. Tämä volyymikevennysmalli sopii kyllä meikäläiselle erittäin hyvin, eli kevennys tapahtuu pudottamalla kokonaisvolyymista about puolet pois, mutta painot pidetään samassa tai jopa korkeammalla kuin normaalisti. Palautumisen kovan volyymin aiheuttamasta rasituksesta huomaa melko konkreettisesti näiden kevennyskiertojen aikana; olo terävöityy ja voimatasot paranevat. Esimerkiksi 235 kiloa tuntui mavessa todella kevyeltä, vaikka viime treenissä (keskellä volyymikiertoa) 230 kg liikkui melko hitaasti ja nihkeästi.
Prowler-korvikkeen raahauksessa sai melko äkäisen poltteen koko jalkaosastoon sekä pumppuun.

Jalat B3

1. Mave 235 kg 3×3
2. Prowler-korvikkeen veto edestä vyöllä 187.5 kg x5
3. Prowler-korvikkeen veto takaa valjailla 187.5 kg x5
3a. Reidenlähennys 90 kg 2×20
3b. Sitouts 2×10
3c. Pohkeet seisten 130 kg 2×20

39 minuuttia.

PS. Nyt on niin simppeli kisa, että spämmään sen tähän ihan surutta. Eli pelkkä klikkaus riittää, niin näkee onko voittanut protskuraksuja:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.