Keskiviikko 11.6.2014

Takareisituplapudotuksia

Tuplapudotuksia takajaloille ja ylläpitogiantti etureisille. Nuo tuplapudotussarjat tuntuvat meikäläisellä menevän perille paremmin kuin melkeinpä mikään muu erikoistekniikka. Ensimmäisessä sarjassa ei pääsääntöisesti kannata IMO tehdä mitään superkorkeaa toistomäärää, vaan joku 8-12 on aika hyvä. Kokonaistoistomäärä kuitenkin kasvaa ihan kiitettävästi, kun tuohon päälle iskee kaksi pudotusta.

Etureisien ylläpito-osuuden tein nyt täsmälleen samalla kaavalla kuin viikko sitten, eli neljän liikkeen gianttia yksi rundi. On hienoa tehdä vapaata kyykkyä jättiläissarjan päätteeksi, kun etureidet saa aivan tappiin naurettavan pienellä kilomäärällä, eikä polviin satu oikeastaan lainkaan.

Takareidet B

1. Yhden jalan reisikoukistus 2×8 +tuplapudotukset
2. Reidenloitonnus 50 kg 1×22 +tuplapudotus
3. Reisikoukistus maaten 25-30 kg 2×8-10 +tuplapudotukset
4. Reidenlähennys 90 kg 2×10-12 +tuplapudotukset
5. Reisikoukistus istuen 180 lbs 2×8-12 +tuplapudotukset
6. Sjmv kp 40 kg 1×12 +tuplapudotus

7a. Heilurihack vastuskumilla 25 kg 1×8
7b. Espanjalaisprässi 100 kg 1×10
7c. Askelkyykkykävely 1×12 per jalka
7d. Paussikyykky 80 kg 1×6

83 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.