Tiistai 24.6.2014

Siirtymäohjelmaa pari viikkoa

Priorisaatiojaksojen väliin otan nyt pari kiertoa aika tasapuolisella siirtymäohjelmalla. Edellisen priojakson kohdelihasten rasitus on tässä pienempää, mutta riittävää luokkaa mahdollistaakseen hyvän superkompensaation kuormitusjakson jälkeen. Todella minimaalisesti treenatut ylläpitolihakset saavat puolestaan lisää rasitusta, mikä valmistaa niitä hyvin seuraavaa priojaksoa varten. Monijakoista vapaamuotoista bodailua nyt siis pari viikkoa:

Selkää oli mukava päästä tekemään vähän enemmänkin kuin se yksi ylläpitosarja. Kokeilin Meadows-soudussa tuota alkuperäistä jalka-asentoa, en kuitenkaan tykännyt yhtä paljon kuin omasta vakioversiosta (jossa jalat vierekkäin).

Selkä

1. Meadows-soutu 60 kg x8 (pyramidi 10 kg korotuksin)
2. Alataljasoutu 100-120 kg 3×6-8
3. Leuat myötäotteella 3×6-8
4. T-kulmasoutu 60 kg 1×8 +triplapudotus
5. Stretchers 45-50 kg 3×10-12
+ Vipunostot taakse istuen 10 kg 3×12-15
+ BFR-taljahauis 3×12-15

50 minuuttia.

Koko treeni oli pelkkiä suoria sarjoja tuota T-kulmasoutua lukuunottamatta, jossa tein vain yhden työsarjan kolmella pudotuksella. Loppuun pientä ekstrapumppia takadeltseille ja hauiksille, jotka rasittuvat muutenkin selkäliikkeissä.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.