Torstai 14.8.2014

Pumppia polvia ärsyttämättä

Tässä B-jalkatreenissä olen tehnyt etureisille vain polvia ärsyttämätöntä pumppia, eli Blood Flow Restriction -ojennuksia ja Wingate-intervallia. Nyt uskalsin kokeilla tuohon päälle vielä superpitkää prässisarjaa jatkuvalla jännityksellä, jolloin painot pysyivät riittävän pieninä ettei polvet ottaneet hittiä. Kun polvia ei lukitse kertaakaan sarjan aikana vaan etureisissä säilyttää koko ajan jännityksen, hapotus ja polte on vähän eri luokkaa kuin “normitoistoja” (eli käytännössä 50 ykköstä) tekemällä.

Etureidet B

1a. Reidenlähennys 105 kg 2×8-10 +tuplapudotus
1b. Reidenloitonnus 55 kg 2×15-20
2. GHR 2×10-12
3. Sjmv 150 kg 2×9-10
4. BFR-reisiojennus 5×10-20
5. Wingate 4 rykäystä
6. Jalkaprässi 150 kg 1×50
7. Pohkeet prässissä 150 kg 1×20 +tuplapudotus
8. Keskivartalorundi

76 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.