Maanantai 24.11.2014

Rintatreeniin myös pientä sekoittelua

Kokeilin nyt myös rintatreenissä, miten kulkee suorat sarjat verrattuna Muscle roundeihin. Vipuvarsivinopenkissä tuli 4×5-8 siistejä sarjoja 120 kilolla, siinä missä 2 Muscle roundia 102.5 kilolla vaati pientä runttaamista. Arviolta voisikin heittää, että meikäläisen Muscle round -painot liikkuvat jossain ~12RM nurkilla.

Vaihdoin nyt kp-penkin ja vinopenkin paikkoja keskenään. Ei mikään mullistava muutos, mutta saman tien huomasi treenin osuvan rintaan hieman erilaisella tavalla.

Rinta A

1. HS vipuvarsivinopenkki 120 kg 4×5-8
2. Penkki kp 46-50 kg 4×5-6
3. Vinopenkki (alhaalta ja ylhäältä vajaa) 90 kg 3×6 +2xRP
4. Ristikkäistalja 3×6-8
5. Dippi 1×6
+ Vipunostot sivulle kp 10 kg 3×8-10
+ Ranskalainen käsipainoilla 14-16 kg 3×5-8

54 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.