Tiistai 20.1.2015

Volyymia alas

Overreachingin eli tietoisen ylirasitustilaan hakeutumisen jälkeen on nyt vuorossa volyymikevennys. Käytännössä pudotan viikkovolyymia  huomattavasti, mutta painoja en pyri ainakaan tietoisesti keventämään. Treeneissä tulee peruskovia sarjoja, ei kuitenkaan erikoistekniikoita.

Koska jalkoja on tässä ohjelmassa ylikuormitusrampin aikana treenattu lähinnä ylläpitävästi, ei jalkatreenien työmäärää edes tarvitse nyt kevennyksen aikana pudottaa. Volyymin pudotus ja kevennys koskeekin lähinnä ylikuormitettuja lihasryhmiä, eli tässä ohjelmassa olkapäitä, käsiä ja pohkeita. Ylläpitomoodissa olleille lihasryhmille työmäärä saattaa pienoisesti jopa nousta.



Jalat

1. Reisikoukistus istuen 2×8-10
2. Reidenloitonnus 138.6 kg 2×12-15
3. Reidenlähennys 138.6 kg 1×30
4. Razor curl 3×5-7
5. Reisikoukistus maaten 1×8
6. BFR-reisiojennus 4×10-20
7. Kelkan veto valjailla 204.5 kg 2 rundia
8a. Pohkeet seisten 105 kg 1×8
8b. Donkeypohkeet 181.2 kg 1×8

60 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.