Tiistai 21.7.2015

utti_21072015a

Lyhyitä treenejä tiheällä frekvenssillä deltseille ja naruille

Epsanjan leirillä huomasi hyvin, että lyhyistä lihaksella tehdyistä treeneistä palautui yllättävän hyvin, vaikka frekvenssi olikin melko korkealla. Testailenkin nyt hieman saman idean toteuttamista yläkropan priolihaksille, kun taas jalkatreenit pidän ennallaan. Eli käsille ja olkapäille yritän nyt tihentää frekvenssiä, mutta teen hyvin kohdennettuja lyhyitä treenejä rajallisella volyymilla.

Tänään otin olkapäille pidempää sarjaa, samaan tyyliin kuin Espanjassa eli nousevana pyramidina 15 toiston settejä kunnes painot käyvät liian raskaiksi. Vikassa työsarjassa sitten vielä joku pieni erikoistekniikka jos siltä tuntuu. Otin ehkä hieman liian loivat nousut vielä noihin pyramideihin, mutta tuo on helppo korjata seuraavalla kerralla.

Olkapäät C

1a. Vipunostot taakse istuen kp 7.5-15 kg 4×15 +ekstrarundi heti perään
1b. Takaolkapääsoutu selän takana smithissä 30-60 kg 4×15 +ekstrarundi

2a. Vipunostot sivulle (kämmenet sivuttain) 7.5-15 kg 4×15 +pudotus
2b. Bradford press seisten 20-40 kg 4×16 +pudotus

3. Sivuolkapääpoltot kp 20 kg 2×40-50

4. Vatsaa pallolla 1 rundi


35 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu