Lauantai 25.7.2015

utti_25072015a

Kymppejä deltseille

Olkapäille ja käsille teen näissä B-treeneissä keskipitkää sarjaa, eli pyramidinousujen jälkeen tavoitteena on tehdä suhteellisen tiukkoja kymppejä. Aloitan siis pyramidin 15 toistosta, mutta Espanjan tyyliin jo ihan kohtalaisen hapottavasti. Näin kohdelihakseen saa vain paljon paremman paineen, ja myöhemmin kun painoja on sarja sarjalta lisätty, tiukat kympitkin osuvat paremmin sinne minne pitää.

Olkapäät B

1a. TECA-takaolkapääkone 20-50 kg 4×10-15
1b. Takaolkapääsoutu kp istuen 10-15 kg 4×10-15

2a. Sivuviparit istuen 7.5-12.5 kg 4×10-15
2b. Pystysoutu 30-45 kg 4×10-15

3. Newmire-viparit kp 10 kg 3×10

4. Vatsaa 1 supersarja

32 minuuttia.

Takaolkapääsoutuun käsipainoilla löytyi nyt aika hyvä viritelmä. Lyhyempikätisille varmaan ihan normaali penkki riittää, mutta itse tarvitsen reippaasti korkeamman istuimen ja jalkojen alle myös korokkeen, että saan soutuun täyden liikeradan. Tuossa TECA-takaolkapääkoneen istuimella homma toimi täydellisesti, varsinkin kun tein TECA-koneen ja takaolkapääsoudun superina.

Sivuvipareissa yritän yleensä flexata vatsaa ja pitää yläkropan hieman etukenossa, jolloin liike kohdistuu loistavasti sivudeltseille:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu