Tiistai 28.7.2015

utti_28072015a

Sijaiskärsijänä Ällin ja Tällin jalkatreenissä

Petterillä ja Mikellä on nyt kevennetty treenikierto, eli pelkkiä suoria sarjoja failureen ja treeniä vain kerran päivässä. Jätkät purkivat turhautumistaan teettämällä meikäläiselle joka liikkeessä aina ekstrasetin jossa kunnon erikoistekniikkarallit:
http://www.fast.fi/2015/strike-team-sweden-pullotoistoja-prassissa/

Etureidet

1. Reisikoukistus maaten 35 kg x12, 45 kg x6 +12+6+12 siksakkipudotuksin

2. HS jalkaprässi 250 kg x22, 250 kg x15 +stripset + pyramidistripset

3. Reisikoukistus istuen 165 lbs x15, 135 lbs pitenevä MTUT-sarja (yhteensä 55 nopeaa ja 12 superhidasta toistoa)

4. Heilurihack 20 kg x10, 0-20 kg pyramidisarja superhitaita toistoja + nopeita toistoja failureen +pudotukset

5. Yhden jalan kyykky mavekoneessa 40 kg x8, 30 kg x8 + tuplapudotus + staattinen pito

6a. V-Squat 75 kg x12 +3 pudotusrundia
6b. Reisiojennus 30 kg x12 +3 pudotusrundia


70 minuuttia.

utti_28072015b

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu