Maanantai 21.12.2015

Sitten taas treenikierto alusta, eli vähän pidempien sarjojen pumppia. Säädin vähän volyymia alaspäin, koska treeniä tulee kuitenkin 2x päivässä. Osaltaan hermoston rasitusta vähentää myös konevoittoinen liikevalikoima.

Selkä A

1. Tuettu soutu istuen (Life Fitness) 145-175 lbs 4×12-15
2. Latsivetokone (Hoist) 80-100 kg 3×12-15
3. T-bar row (Cybex) 40-60 kg 3×12-15
4. Latsivetokone 1 kädellä (Cybex Eagle) 3×12-15


32 minuuttia.

Illalla arvelutti vähän maanantain saliruuhka, kun kierrossa osui kohdalle rintatreeni. Yllättävän hyvin pääsi kuitenkin aina nappaamaan jonkin rintavekottimen. Star Tracin rintapunnerrus oli uusi tuttavuus, ja varsin hyvä sellainen. Myös wanha Flexin vipuvarsivinopenkki meni perille todella hienosti, vaikka olikin suhteellisen raskaan tuntuinen.

utti_21122015b

Rinta A

1. Vipuvarsirintapunnerrus (Star Trac) 40-120 kg 3×12-15
2. Rintapunnerrus istuen (Life Fitness) 190 lbs 2×12
3. Vipuvarsivinopenkki (Flex) 40-60 kg 3×10-15
4. Ristikkäistalja lattiaan 3×12-15
5. Dippi 2×10-12

6. Situp +punnerrus levypainolla 10 kg 4×8-12


35 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu