Tiistai 22.12.2015

utti_22122015a

Alkaa olla pientä juminpoikasta havaittavissa, kun on tullut vähän innostuttua näissä tuplatreeneissä. Ympärillä heiluu koko ajan ammattilaiskehonrakentajia ja ylipäätään törkeän kokoisia ukkoja, joten pelkän ilmapiirinkin ansiosta tulee helposti tehtyä sarjat vahingossa failureen. Natikkana tuplatreeneissä tuo ei vain ole välttämättä kauhean fiksu juttu, joten yritän nyt todella varoa hermoston liiallista rasittamista. Tuplatreenejä edelleen olotilojen perusteella 2-3x viikossa, mutta ei enää joka treenipäivä.

Tänään pumppailin vain etureidet ja pohkeet, takareidet siirrän parin päivän päähän. Aivan mahtavia nuo vanhat Flex-merkkiset perusprässit ja hackit, joita on täällä molempia kaksin kappalein. Prässiin pääsin heti Lou Ferrignon sarjojen jälkeen, ja vedin 20 toiston seteillä rauhalliset nousut aina 409 kiloon saakka. Hackissakin sain kolme työsarjaa 160 kilolla, tosin tuntui kyllä vähän loivalta (kevyeltä) tuo Flexin laite. Joka tapauksessa etureidet sai happotilttiin ilman mitään nivelkipuja, mikä on aina pieni voitto meikäläisen jalkatreeneissä.

Etureidet A

1. Reisikoukistus maaten (Precor) 40-59 kg 3×12-15

2. Jalkaprässi (Flex) 320-409 kg 4×15-20
3. Hack (Flex) 160 kg 3×10-15
4. Vaakaprässi 1 jalalla (Nautilus Nitro) 73 kg 3×10-12
5. Kyykky kp 32 kg 3×10-12

6a. Pohkeet istuen (Precor) 30-60 kg 4×12-20
6b. Tibiakone 2 jalalla 20 kg 3×15


62 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu