Maanantai 28.12.2015

Tänään oli treenilistalla taas kaikki pikkulihakset, eli deltsit, kädet, forkut, pohkeet ja vatsa. Melkein joka liikkeessä tein kasinousut, eli 8 toiston sarjoja painoja lisäten. Pyramidin huipulla sitten yksi aika tappisarja toistovälillä 6-8. Life Fitnessin vipunostokoneessa pääsin testailemaan täyttä 200 paunan pakkaa, ja aika hyvin tuo deltseille meni. Sen sijaan Hammerin vipuvarsikone takaolkapäille oli aika omituisen oloinen.

Treenin päätteeksi muutama rundi pohkeita ja vatsaa ulkoilmassa. Aurinko paistaa täällä kyllä joka päivä, mutta meri-ilma viilentää varsinkin öisin lämpötilan lähes Suomen lukemiin.

utti_28122015a

Olkapäät / kädet B

1. Sivudeltsikone (Life Fitness) 140-200 lbs 3×8
2. Takadeltsikone maaten (Hammer Strength) 32-45 kg 3×6-8
3. Tuettu takaolkapääsoutu (Life Fitness) 130-160 lbs 4×8
4. Yhden käden pystypunnerrus seisten 25-36 kg 3×6-8

5. Hauiskone (Precor) 70-110 lbs 4×8
6. Ojentajakone (Precor) 80-150 lbs 4×8
7. Hauiskääntö tangolla 36-43 kg 3×8
8. Kapea penkki smithissä 90-130 kg 3×6-8

9. Rannekääntö tangolla seisten 60 kg 3×12-15

10a. Pohkeet istuen 40-80 kg 4×12-15
10b. Jalannostot roikkuen 3×10-15


64 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu