Keskiviikko 15.6.2016

utti_15062016a utti_15062016b

Testasin Life Fitnessin vanhaa rintapunnerruskonetta, koska tuollainen old school -malli on IMO parhaan tyyppinen konepunnerrus rinnalle. Löysin myös taljaan tavallista leveämmän V-kahvan, jolla sai todella hyvän supistuksen latseihin.

Täällä Marbellan seudulla on varjossakin ollut monena päivänä yli 30 astetta lämmintä, joten heitin treenin lopulla hupparin pois päältä ja pumppailin naruja. Suoraan sanottuna hihaton päällä tulee jotenkin “alaston” olo, kun on tottunut vetämään paksuissa vällyissä kesät talvet jo yli 15 vuotta putkeen.

utti_15062016c

Yläkroppa A

1. Rintapunnerrus istuen (Life Fitness) 90-150 lbs 3×15-17
2. Ylätalja V-kahvalla 55-68 kg 3×12-15
3. Takaolkapääkone 32-45 kg 4×12-15
4a. Taljapunnerrus niskan takaa 4×12-20
4b. Hauis kp seisten 10 kg 4×10-15
5a. McMillan-forkut taljassa 3×20-30
5b. Ryssäkierto levypainolla 15 kg 3×12-15 per puoli


51 minuuttia.

Jos jossain järjestettäisiin “Euroopan valkoisin mies” -kilpailu, olisin varmaan aika kärjessä:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu