Lauantai 18.6.2016

utti_18062016a

Nyt on toinen viikko ohjelman täydellä frekvenssillä paketissa; yllättävän hyvin tämä on palautumisenkin osalta sujunut. Amateur Olympian aikoihin DY Gymillä oli kyllä vähän enemmänkin bodykansaa pumppailemassa, mutta nyt on saanut vetää ihan prime time -treeniaikoinakin melkein tyhjällä salilla. Meikäläisellehän tuo on ihan loistava juttu, mutta pistää tietysti vähän miettimään, kuinka kannattavaa tämänkin luokan salia on pyörittää puolityhjänä.

utti_18062016b

Jalat / kädet D

1. BFR-donkeypohkeet 15 kg 1×30 +3×15-25
2. BFR-reisikoukistus maaten 14 kg 1×20 +3×10-12
3. BFR-reisiojennus (vipuvarsi) 10 kg 1×30 +3×12-20
4. Askelkyykkykävely 2×15 per jalka

5. BFR-hauiskääntö tangolla 15 kg 1×20 +3×10-15
6. BFR-köysipunnerrus 1×20 +3×12-15
7. BFR-rannekääntö taljassa 1×30 +3×20-25


56 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu