Keskiviikko 22.6.2016

Tänään oli semilepopäivä, eli ei lainkaan jalkatreeniä vaan pelkkää yläkroppaa. Kohtalaisen yksinkertaista touhua: yksi liike per lihasryhmä, 3-4 settiä per liike, 12-15 toistoa per sarja.

On kyllä erittäin päteviä suurin osa noista vanhoista Flex -merkkisistä laitteista, pakko mehustella noita joka treenissä kun kerrankin pääsee käyttämään. Koko firma (Flex Fitness) myytiin aikanaan Star Tracille, joka sitten kopioi suurimmaksi osaksi Flexin laitteiden speksit ja teki niistä ulkoisesti vähän hienomman näköisiä Star Traceja. Eli noita alkuperäisiä Flexejä ei ole valmistettu enää vuosikausiin, mutta täällä DY Gymillä on melkein koko linja noita.

Yläkroppa A

1. Vipuvarsirintapunnerrus (Flex) 60-75 kg 3×12-15
2. Ylätalja V-kahvalla 55-68 kg 3×12-15
3. Takaolkapääkone (Flex) 41-50 kg 4×12-15
4a. Köysipunnerrus pään yli 4×12-15
4b. Hammer kp tasatahtiin 10-12 kg 4×10-15
5. McMillan-forkut taljassa 3×15-30
6. Ryssäkierto levypainolla 15 kg 3×10-12 per puoli


50 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu