Lauantai 25.6.2016

Ohjelman frekvenssi- ja volyymiprogressio huipentui tähän viikkoon, ja viimeinen täysimittainen treeni oli Blood Flow Restriction -pumppailua. Nostin BFR-työsarjojen määrää kolmesta neljään (+ alle aktivaatiosarja), eli periaatteessa volyymia tuli ihan mukavasti lisää. Mitään kovin ihmeellistä pumppia tai painetta lihaksiin ei tosin enää saanut, mikä myös osaltaan saattaa kieliä kevennyksen tarpeesta. Joka tapauksessa ensi viikolla pudotan treenivolyymia tuntuvasti.

utti_25062016b

Jalat / kädet D

1. BFR-donkeypohkeet 40 kg 1×20 +4×15-20
2. BFR-reisikoukistus maaten 14 kg 1×20 +4×10-12
3. BFR-reisiojennus (vipuvarsi) 12.5 kg 1×25 +4×12-20
4. Askelkyykkykävely 2×15 per jalka

5. BFR-hauiskääntö tangolla 20 kg 1×20 +4×8-15
6. BFR-ojentajakone 23 kg 1×20 +4×12-18
7. Rannekääntö taljassa 3×20-30


65 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu