Torstai 21.7.2016

Vähän on laiskan tuntuista hommaa tämä vitosten tekeminen 1-2 minuutin palautuksilla, kun on tottunut tekemään suurimman osan ajasta supersarjoja tai vähintäänkin lyhyillä palautuksilla pidempiä sarjoja (pienessä happivajeessa). Mutta välillä on ihan perusteltua treenata tällaisellakin tyylillä. Käsitreenissä sentään tulee vuorosarjoja, jolloin koko treeni ei tunnu ihan pelkältä istuskelulta.

Kädet 2

1a. Hauis kp vuorotellen istuen 17.5 kg 5×5
1b. Kapea penkki 102.5 kg 5×5

2a. Hammer kp vuorotellen 17.5 kg 5×5
2b. Taljapunnerrus selkä tuettuna 40 kg 5×5

3. Simultaneous arm blast 3 rundia
4. Rannekääntö selän takana 45 kg 3×12-20


51 minuuttia.

PS. Kirjoitin päättyneen frekvenssiohjelman taustoista pientä juttua:
http://www.fast.fi/2016/hulkin-frekvenssiohjelma-osa-12-taustaa-frekvenssitreenista/

freq1a

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu