Perjantai 22.7.2016

Aika messevän paineistuksen sai taas rintaan ja selkään, kun pääsi tekemään pitkää sarjaa vähän lyhyemmillä palautuksilla. Kokeilin rinnalle nopeuspumppia tuossa Hammerin koneessa vastuskumeilla, vähän samaan tapaan kuin deltseille olen tehnyt nopeusvipareita vetokumeilla. Tuossa tulee aika äkäinen pumppi, kun kohdelihaksen jännityksen säilyttäen tekee molempiin suuntiin nopeaa liikettä 15-20 toiston verran. Vahvistaa jänteitä ja tukikudoksia myös ihan eri tavalla kuin hidas bodaushiissailu.

Selälle kokeilin Meijerin uutta Seal row -penkkiä. Varsinaista soututankoa en pysty käyttämään koska se osuu meikäläisellä ala-asennossa lattiaan, mutta suoralla tangolla saa ihan hyvin soudettua.

Rinta / selkä 2

1. Hammerin rintapunnerrus vastuskumeilla 60 kg 3×15-17
2. Flyes kp 12.5-15 kg 3×15-20
3. Venytyspunnerrukset 3×12-15

4. Yhden käden soutu taljassa 3×15
5. Seal row 30 kg 3×15-20
6. Tuplaylätalja 3×12-15

7a. Ristikkäistalja maaten 3×12-15
7b. Lattiapunnerrus kp 15 kg 3×15-20


45 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu