Keskiviikko 27.7.2016

Nyt vaikuttaisi siltä, että pienellä hienosäädöllä myös tästä 5×5-jalkatreenistä saatiin meikäläisellekin sopiva versio. Alun perin tässä jumpassa oli vähän liikaa lonkkapainotusta, sillä omalla kohdallani suurin osa jalkaliikkeistä on parempi pitää polvidominantteina. Vaihdoin siis taka-akselia kuormittavan vedon (1 käden high pull lattialta) bulgarialaiseen kyykkyyn. Koska en ole tehnyt tukematonta bulgarialaista pitkään aikaan, aloitin varovaisesti ihan minipainoilla. Ja jotta nätti vitossuora ei katkeaisi, päätin tehdä pohkeillekin 10s palautuksilla vitosia vähän Muscle round -tyylisesti.

Jalat 3

1. SSB-kyykky 160 kg 5×5
2. Bulgarialainen kyykky kpt 22.5-25 kg 5×5
3. Sjmv 132.5 kg 3×5
4. Pohkeet seisten 150 kg 7×5 (10s palautuksilla)


50 minuuttia.

Väärin treenaamisen tietopankki sen kun karttuu, nyt sain kasattua videolle frekvenssiohjelman täyden treeniviikon:
http://www.fast.fi/2016/olog-53-frekvenssitreenit-dy-gymilla/

utti_27072016b

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu