Sunnuntai 31.7.2016

utti_31072016a

Aamuyötreenit Sörkässä jatkuu. Tässä ohjelmassa tulee aika railakkaasti punnertelua (mm. pystypunnerrusta 5×5), ja kun yritin vielä näissä pumppitreeneissä tehdä kolmantena liikkeenä konepystäriä, alkoivat etuolkapäät jo parissa viikossa vetää juntturaan. Eli tänään otin deltseille pelkästään taka- ja sivulohkoihin kohdistuvia liikkeitä, minkä olen todennut viisaaksi kaavaksi olkapäätreeneissä jo vuosia sitten.

Etureisihapotukseen pyrin mahdollisuuksien mukaan käyttämään vaakaprässiä, koska sellaista ei Meijeriltä löydy, ja siinä pystyy turvallisesti vetämään sarjat failureen ilman varmistajaa.

Olkapäät / etureidet 3

1. Takaviparit istuen 10 kg 3×15-20
2. Takaolkapääsoutu kp smithissä 12.5-15 kg 3×12-15
3. Newmire-viparit 8-10 kg 3×15-18

4. Vaakaprässi 130-150 kg 3×15-20
5. Bulgarialainen kyykky smithissä 20-25 kg 3×12-15
6. Sissy squat smithissä 3×10-12

7a. Lankkureisiojennus 2×8-15
7b. Pallokyykky 2×10-12
7c. Askelkyykky taakse vuorojaloin 2×8-12 per jalka
7d. Air squats 2×10-12


70 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu