Keskiviikko 19.10.2016

utti_19102016a

Tein vielä ennen kotimatkaa Porissa etureidet ja olkapäät Sukevan kanssa. Hackissa hiissailtiin Pakulskin intentions-tekniikalla swiipit turvoksiin yllättävän onnistuneesti. Tuon jälkeen kelkan työntö takaperin hapotti etureisiä varsin mehevästi.

utti_19102016b

Periaatteessa etureidet oli ohjelman mukaan tehty jo vaakaprässin jälkeen, mutta otin bonuksena vielä yhden sarjan reisiojennusta.

utti_19102016c

Etureisien jälkeen tuo olkapääpumppailu on nimenomaan pumppailua, eli tuossa järjestyksessä tehtynä on ihan turha enää lähteä hakemaan deltseille mitään kauhean raskasta rasitusta. Hyvä turvotus vain päälle melko eristävillä liikkeillä ja pitkillä sarjoilla.

Etureidet / olkapäät 14

1. Hack (intentions) 75-100 kg 3×12-15
2. Kelkan työntö takaperin 35-45 kg x 3 rundia
3. Vaakaprässi 155 kg 3×15-20
4. Reisiojennus 45 kg 1×15

5. Takaolkapääkone (Hammer Strength) 40-54 kg 3×15-20
6. Sivuviparit kp 8 kg 3×12-15
7. Takaolkapääsoutu seisten mavekoneessa 10-20 kg 3×20


65 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu