Lauantai 10.6.2017

utti_10062017a

Nyt oli ensimmäistä kertaa tässä volyymiohjelmassa oikeasti pitkän tuntuinen jalkatreeni. Melkein 2 tuntia tuossa näköjään menikin, mikä on jo ehkä vähän liikaa. Parempi olisi jos pystyisi 1½ tunnissa suoriutumaan kaikista työsarjoista, tosin eipä tässä ole tarkoituskaan paahtaa syke katossa lyhyillä palautuksilla. Ja varsinkin volyymijalkatreeneihin varaan aina melko hyvän määrän intrahiilaria, jolloin verensokeri ei pääse droppaamaan pidemmässäkään harjoituksessa. Joka tapauksessa hyvä jalkajumppa, vaikka vähän pitkäksi venähtikin.

Jalat 4

1. Yhden jalan vipuvarsireisikoukistus 5-10 kg 3×10-15
2. Vipuvarsireisiojennus 30-40 kg 3×10-15
3. Askelkyykky kp vuorojaloin 20-30 kg 3×10-12
4. Etukyykky 70-110 kg 3×8-15
5. Kyykky kp 40 kg 3×12-15
6. Vaakaprässi 130 kg 3×25-30
7. Sumokyykky kp 35 kg 3×15-20
8. Vipuvarsiprässi 150-240 kg 3×6-12
9. Yhden jalan prässi 90 kg 3×8-10


108 minuuttia.

Salitreenin FAQ -sarjassa juttua treenikertojen määrästä viikossa:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu