Sunnuntai 11.6.2017

Treeniviikon päätteeksi on mukavaa pumppailla deltsejä eri kulmista. Tässä treenissä oli taas pari hyvää liikevariaatiota, kuten nuo taka/etuviparit vinopenkillä maaten. En ole tuota komboa tehnyt varmaan vuosiin, mutta varsinkin hyvin loivassa vinopenkissä tuo on mainio pumppiliike olkapäille.

Olankohautuksetkin tulee melkein aina tehtyä seisten, mutta istuen tehtynä kätevää on se, että käsipainot eivät laahaa jalkoja pitkin. Ja Cybexin pränikässä tuplataljassa onnistuu hyvin kaikki pikkulihasten pumppiliikkeet, kuten yhden käden takaviparit.

utti_11062017butti_11062017c

Olkapäät 4

1. Arskaviparit 8-10 kg 3×10-15
2. Taka/etuviparit vinopenkillä maaten 5 kg 3×20
3. Pacific Shoulder press 30-60 lbs 3×8-15
4. Sivuviparit 10 kg 3×8-10
5. Shrugs kp istuen 30 kg 3×20
6. Yhden käden taljaviparit sivulle 3×12-15
7. Yhden käden taljaviparit taakse 3×12-15
8. Yhden käden pystypunnerrus kp seisten 25 kg 3×8-10
9. Pystysoutu käsipainoilla 15 kg 3×12-15


68 minuuttia.

Treenikornerissa kulmasoutu kahdella käsipainolla:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu