Torstai 15.6.2017

utti_15062017a

Melko herkkua hakata selkää 10 eri liikkeellä yhteensä 30 sarjan verran, koska selkä on täynnä verta jo parin ekan liikkeen jälkeen. Esimerkiksi tuo yhden käden taljasoutu seisten pisti koko selän kunnon tönkköpumppiin ja lopputreeni menikin mukavan paineistetuilla selkälihoilla.

Selkä 5

1. Seal row 70 kg 3×6
2. Yhden käden taljasoutu seisten 3×15-20
3. Pullover kp 30 kg 3×10-12
4. T-bar row 60 kg 3×8
5. Ylätalja niskan taakse 60-70 kg 3×12-15
6. Low row 100-110 kg 3×10-12
7. Yhden käden soutu kp 30 kg 3×8-10
8. Taljasoutu ylhäältä ketjukahvoilla 62.5 kg 3×12-15
9. Romanialainen veto 120-130 kg 3×10
10. Leuat neutraalilla otteella 3×6


90 minuuttia.

Pistin pystyyn uuden artikkelisarjan siitä, minkälaiset treenijaot toimivat parhaiten milläkin treenipäivien määrällä viikossa. Ensimmäisessä osassa 1-2 salikertaa viikossa:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu