Sunnuntai 2.7.2017

utti_02072017a

Viime reissussa dumasin Freemotionin vipuvarsiprässin lähinnä kopioksi Cybexin Squat Pressistä, mutta Freemotionin prässissä selkänojan saa säädettyä lähes vaakatasoon, jolloin liike alkaa muistuttaa vaakahackia. Painoja tuossa ei voi pahemmin käyttää, mutta etureisille saa suhteellisen laajan liikeradan ja sain 12-15 toiston sarjoilla aika mehevän poltteen reiden swiippeihin.

Yhtäkään jalkatreeniä täällä ei ole tarkoitus tehdä ilman Freemotionin vipuvarsikyykkyä, jossa laitoin tällä kertaa jalat vähän ylemmäksi kaarevassa levyssä. Rasitus siirtyy tuolla tyylillä enemmän taka-akselille, minkä kyllä huomasi takareisien kramppailusta seuraavassa liikkeessä eli askelkyykkykävelyssä.

Jalat 7

1. Reisikoukistus maaten (Nautilus Nitro) 30-43 kg 3×10-15
2. Vipuvarsiprässi (Freemotion) 160 kg 3×12-15
3. Sumohack (Flex) 120 kg 3×10-12
4. Vipuvarsikyykky (Freemotion) 160 kg 3×8-10
5. Askelkyykkykävely kp 32 kg 3×8-10 per jalka
6. Reisikoukistus istuen (Life Fitness) 55 kg 3×8-10
7. Etukyykkyhiissaus 60 kg 3×12-20
8. Smith-kyykky 90 kg 3×8
9. Vaakaprässi (Life Fitness) 105 kg 3×15-20
10. Reisiojennus 1 jalalla 18-25 kg 3×12-25


114 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu