Maanantai 31.7.2017

Nyt on aika hyvä vertailukohta viikon takaisiin olotiloihin, kun ylirasitustilan oireet olivat pahimmillaan, ja päätin aloittaa ohjelman lopputaperin. Pelkkää sarjojen intensiteettiä keventämällä hermostollisen ylirasituksen oireista aika moni on alkanut hälvetä jo yhdessä viikossa. Alla toki jyllää edelleen volyymin kautta kumuloitunut rasitus, mutta nuo pahimmat hermostolliset oireet sai yllättävän nopeasti lievenemään.

utti_31072017b

Tähän volyymihullutteluun on jo ehtinyt psykologisesti tottua aika hyvin. Monesti huomaa jossain 8. liikkeen kohdalla, että eihän tässä enää olekaan kuin pari liikettä enää jäljellä, vaikka ideoita olisi paljon enemmänkin. Aloittelijamaisella tavalla on kyllä ollut hauskaa koluta kohdelihas läpi joka kulmasta eri liikkeillä, vaikka treenit ovatkin pitkälti tällaista leppoisaa sunnuntaijumppaa.

utti_31072017c

Olkapäät 11

1. Freeman-sivuviparit 5 kg 3×10-12
2. Takaviparit 12 kg 3×8-10
3. Takaolkapääveto köydellä niskan taakse 3×12-15
4. Sivuviparit 10 kg 3×8-10
5. Pystypunnerrus istuen 1 kädellä 20 kg 3×12-15
6. Pystysoutu taljassa 3×12-15
7. Takadeltsit tuplataljassa ylhäältä 3×15-20
8. Etuheilautus levypainolla 15 kg 3×10
9. Olankohautus kp istuen 20-25 kg 3×20
10. Pacific Shoulder press 60 lbs 3×8-10
+ Donkeypohkeet 1 jalalla 45 kg 5×8-10


72 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu