Torstai 3.8.2017

Volyymisekoboltsiohjelman 12. viikko pärähti käyntiin tavanomaisen köykäisellä höpöhöpöpumppailulla. 10 rintaliikettä sisälsi tänään mm. 5 erilaista vinopenkkipunnerrusta, jotka kaikki ottivat rintaan vähän eri tavalla. En ole ihan varma miksi, mutta paksulla tangolla vinopenkki tuntuu meikäläisellä paljon paremmin ylärinnassa kuin normitangolla tehty versio.

Smithissä tein puolestaan jäykän miehen giljotiinipunnerruksia, eli tanko ala-asennossa ylärintaan. Meikäläisen surkealla liikkuvuudella tuossakin tuntuu jo aika repivä venytys rintafileissä, joten en edes lähde yrittämään varsinaisia giljotiinipenkkejä (kohti kaulaa).

utti_03082017b

Treenin lopulla punnertelin käsipainoilla jyrkässä vinopenkissä, sillä myös tuossa saa sopivan pikku venytyksen rintaan joka toistolla. Muutenkin näissä 30 sarjan volyymitreeneissä on hyvä yrittää koluta mahdollisimman paljon eri liikekulmia läpi, ja tein kaikki tämän treenin vinopunnerrusvariaatiot vähän eri kulmissa.

utti_03082017c

Rinta 12

1. Penkki kp vastaotteella 45 kg 3×6-8
2. Vinopenkki (Fat bar) 90 kg 3×8
3. Yhden käden taljapullover rinnalle 3×15-20
4. Hex press vinopenkissä 15 kg 3×10-12
5. Flyes kp 15 kg 3×10-15
6. Dippi 3×10-15
7. Smith-vinopenkki ylärintaan 70 kg 3×8-10
8. Ristikkäistalja alhaalta 3×12-15
9. Kapea vipuvarsivinopenkki 100 kg 3×8
10. Jyrkkä vinopenkki kp 30 kg 3×8
+ Kelkkapohkeet 1 jalalla 35 kg 6×8-10

85 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu