Tiistai 24.10.2017

utti_24102017a utti_24102017b

Tämän jalat B -treenin myötä on tullut tehtyä 2+2-jakoinen kertaalleen läpi. Eli tässä oli pidemmät sarjat jaloille + keskivartaloa. Treenin alkuun liikeparina reisikoukistus istuen ja kelkan työntö takaperin. Polville aika mieto kombo, mutta varsinkin kelkan työntö pistää etureidet mehevästi hapoille.

Sumokyykky käsipainolla onnistui nyt jo paljon pienemmällä pahoinvoinnilla kuin viime kerralla, vaikka painoa oli enemmän ja sarjat pidempiä. Nyt toki pelkkiä suoria sarjoja tässä, kun viimeksi vuorottelin tuota käsipainovinopenkin kanssa. Tämä on allekirjoittaneen välityksille aika sopiva liike, ainakin jos vertaa vaikka takakyykkyyn. Seisomalla parin boksin päällä saan tässä melko laajan liikeradan, ja rasitus jakaantuu tasaisesti etu/taka/sisäreisille ja pakaralle. Saan myös pidettyä torson melko pystyssä, eli alaselkäkään ei kuormitu liikaa.

utti_24102017c

Jalat B

1a. Reisikoukistus istuen 45 kg 4×15-20
1b. Kelkan työntö takaperin 85 kg 4 rundia

2. Sumokyykky kp 30 kg 4×15-20

3a. Reverse hyper 3×15-20
3b. Polvennostot roikkuen 3×10-12

4. Yhden jalan pohkeet prässissä 40 kg 3×15-25

54 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu