Lauantai 28.10.2017

utti_28102017a

Jalkatreeneissäkin jatketaan pitkälti vapailla painoilla, sillä treenitauon jälkeen jonkin aikaa toimii jopa melko epäspesifinen yleismuotoinen jumppaaminen. Esimerkiksi etureidet eivät meikäläisellä failaa missään vapaassa kyykkyliikkeessä ensimmäisenä, vaan pääasiallinen rasitus jopa etukyykyssä menee takaketjulle (allekirjoittaneella). Jossain kohtaa etureisille onkin otettava taas koneliikkeitä, kun tällainen kokonaisvaltainen perusheiluminen ei enää riitä aiheuttamaan kasvuärsykettä huonosti aktivoituville lihasryhmille. Mutta sitä odotellessa otan hyödyt irti vapaista painoista.

utti_28102017b

Jalat A

1a. TRX-takareidet roikkuen 4×8
1b. Etukyykky 70-100 kg 4×8
2. Bulgarialainen kyykky kp 17.5 kg 4×8
3a. Reverse hyper 3×20
3b. Jalannostot vuorotahtiin roikkuen 3×8
4. Yhden jalan pohkeet seisten kp 12.5 kg 3×10-12

55 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu