Lauantai 11.11.2017

utti_11112017a

Nyt oli ensimmäinen kerta treenitauon jälkeen, kun treenasin peräkkäisinä päivinä. Tähän asti olen siis jumpannut korkeintaan joka toinen päivä, mutta nyt tiivistän vähän tahtia ja otan käyttöön 2 on / 1 off -jaottelun.

Sarjapainotkin nousevat edelleen joka viikko, tai tarkemmin sanottuna nousevat takaisin. Saan tehtyä tiukkoja sarjoja pienemmillä painoilla kuin ennen treenitaukoa, vaikka lihasmassa on käytännössä samoissa. Bodausmielessä ja toisaalta vaivojen välttämismielessä tämä on erittäin hyvä yhtälö.

utti_11112017c

Jalat B

1. Yhden jalan pohkeet prässissä 55 kg 2×18-22+RP

2. Reisikoukistus istuen 52 kg 4×15-20
3. Kelkan työntö takaperin 95 kg 4 rundia
4. Sumokyykky kp 40 kg 4×15-20

5. Reidenlähennys 75 kg 2×20
6a. Polvennostot roikkuen 3×12-15
6b. Selänojennus 2×15-20

58 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu