Maanantai 4.12.2017

utti_04122017a

Pimeyttä ja räntää ja lunta ja kaikkea muuta kotoisaa oli taas lähdettävä karkuun, joten nyt muutama viikko höpöhöpöpumppailua Venicen Gold’silla. Samalla on hyvä siirtyä 2-jakoisesta 3-jakoiseen, eli nyt vetävät/työntävät/jalat-jaolla pitkien ja lyhyiden sarjojen treenikiertoja. 5-6 treeniä viikossa.

Koska ensimmäinen treenipäivä oli International Chest Day eli maanantai, aloitin yläkropan vetävillä. Treenivolyymi kasvaa taas hiljalleen, eli nyt esim. selälle jo kolme eri liikettä per treeni. Kalifornian ulkoilmassa on mukava pumppailla samoja perusliikkeitä kuin koti-Suomessakin:

utti_04122017b

Vähän oli kyllä puhti poissa, sillä takana on aika pitkä matkustus ja melko angstinen asioiden hoitamispäivä sunnuntaina. Ruokailutkin unohtuivat samalla monta kertaa, eli vähän tyhjällä kropalla tässä ollaan liikenteessä. Tuhdit intrahiilarit takasivat silti mainion pumpin, vaikka voimaa ei ollut yhtään.

utti_04122017c

Vetävät A

1. Ylätalja vastaotteella 57-75 kg 3×12-15
2. Yhden käden soutu kp 25-34 kg 3×12-15
3. T-bar row 40-50 kg 3×12-15
4. Takaolkapääkone (Precor) 45-59 kg 4×12-20
5. Hauiskone (Precor) 4×12-20
6. Shrugs kp istuen 27 kg 3×15-20
7. McMillan-forkut taljassa 2xx12-20
8. Cybex-kelkkapohkeet 1 jalalla 40 kg 3×10-15

60 minuuttia.

Reissun alkumetrit löytyvät tuoreimmasta ÖLOGista:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu