Lauantai 23.12.2017

utti_23122017a

Viikon 6. treenipäivä putkeen, ja kokeilin varovaisesti lyhyitä punnerrusarjoja. Käsipainovinopenkki onnistui niskasolmusta huolimatta ihan hyvin, pääsin kärkisarjassa jopa 50-kiloisiin hantteleihin saakka. Tokana liikkeenä tuo Flex-merkkinen vanha vinopenkkikone oli ihan loistava, paljon raskaampi kuin esim. Hammerit mutta säätövaraa on enemmän ja kuormittaa rintaa tosi rajusti.

Kahden rintaliikkeen jälkeen siirryin ojentajiin, ja lyhyissä sarjoissa suosin kyynärpäille ystävällisempiä liikevalintoja kuten taljapunnerrusta ja dippiä. Mitkään ranskalaiset varsinkaan kovin pystyssä tehtynä eivät IMO sovi raskaisiin sarjoihin, ainakaan jos haluaa pysyä ehjänä pitkään. Pidempiin pumppisarjoihin nuokin ovat toki todella hyviä liikkeitä.

utti_23122017b

Deltseille otin vain yhden liikkeen, ja se oli tällä kertaa yhden käden sivuviparit. Tuo toimii IMO ihan kohtalaisesti jopa alle kympin sarjoissa, kunhan liikkeessä pitää hyvän kontrollin.

utti_23122017c

Gold’sin vanhojen vatsahärpäkkeiden nurkkauksesta löytyy tuollainen Icarianin ikivanha jalkojennostolauta, joka on IMO erittäin pätevä. Tuohon saisi lisäpainoakin, mutta sellaisia allekirjoittanut ei tarvitse.

utti_23122017d

Työntävät B

1. Vinopenkki kp vuorotellen 36-50 kg 4×6-8
2. Vipuvarsivinopenkki (Flex) 40-80 kg 3×7-8

3. Taljapunnerrus 32-45 kg 3×8
4. Vipuvarsidippi (Hammer Strength) 80-160 kg 3×8

5. Yhden käden sivuviparit 16 kg 3×8

6. Pohkeet istuen 1 jalalla (Life Fitness) 20 kg x 10+8+6+4+4
7. Jalannostohärpäke (Icarian) 3×10-15

67 minuuttia.

ÖLOGissa kynis käy kaupassa:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu