Torstai 21.12.2017

utti_21122017a

Eilisessä treenissä aivan solmuun vetänyt trapsi hankaloittaa nyt pään kääntämistä ja muutenkin olotiloja mm. päänsärkyä aiheuttamalla. Koska kyseessä on tosi paha lihasjumi, siihen auttaa kuitenkin kevyt liike ja verenkierto, joten pumppailin todella varovaisesti kevyen vetävien lihasten treenin. Jopa tavallista pienemmillä painoilla 20 toiston rauhallisia sarjoja, eli kunnolla liikettä ja pumppia alueelle. Tämä itse asiassa jeesasi niskan/yläselän jumitusta ihan selvästi.

utti_21122017ba

Vetävät A

1. Ylätalja niskan taakse 3×20
2. Alataljasoutu V-kahvalla 3×20
3. Konesoutu istuen (Nautilus Nitro) 3×20
4. Tuplataljaveto ylhäältä (Freemotion) 3×20

5. Hauiskone (Life Fitness) 3×12-15
6. Tuplataljahauis (Freemotion) 3×12-20
7. Sisäforkut ylätaljassa seisten 3×15-20

8. Takadeltsikone (Precor) 27-36 kg 3×15-20

9. Kelkkapohkeet 1 jalalla (Cybex) 40 kg 3×8-12

80 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu