Tiistai 26.12.2017

utti_26122017a

Joulun jälkeen salikin aukesi taas, ja kahden lepopäivän jälkeen oli ihan mukavasti virtaa vähän hassutella erikoistekniikoilla etureisiä. Takareidet pumppasin ihan suorilla sarjoilla täyteen verta polvien lämmittämiseksi, mutta etureisille tuli testattua ties mitä härvellyksiä. Freemotion-kyykyssäkin alkoi kummasti painaa pari levyä per puoli, vaikka aiemminhan olen täällä tehnyt 6 levyllä per puoli 8 toistoa ihan kunnon liikeradalla. Mukavaa punttiurpoilua tällainenkin Venicen Gold’silla.

utti_26122017b

Jalat B

1. Reisikoukistus maaten 3×12-15
2. Reisiojennus (Cybex) 3x 5+4+3+2+1 (10s staattisilla pidoilla klustereiden välissä)
3. Jalkaprässi, paino jalan ulkosyrjällä (Flex) 160-280 kg 3×12, 3×5+5+5 (30s staattisilla etureisijännityksillä joka klusterin välissä)
4. Reisiojennus sisäreisijännityksellä (Nautilus) 1×12 +pari pudotusta
5. Vipuvarsikyykky (Freemotion) 40-100 kg nousut tiukkaan kutoseen + pudotukset alas (30s staattisilla etureisijännityksillä joka välissä)
6. Reidenlähennys (Cybex) 3×25-30

65 minuuttia.

ÖLOGissa chest day Hughesin kanssa:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu