Keskiviikko 27.12.2017

utti_27122017a

Tehtiin Hughesin kanssa nopea pumppitreeni rinnalle. Neljä liikettä, 3×12-20 per liike. Nautiluksen konepunnerruksessa otin vikaan sarjaan lisäksi pudotuksen.

Rintapumppailujen jälkeen jatkoin vielä olkapäillä, ojentajilla, vatsalla ja pohkeilla. Deltseille otin usemman sarjan pystypunnerrusta käsipainoilla, ja finisheriksi yhden pitkän setin sivuolkapääpolttoja:

utti_27122017b

Ojentajille riittää näissä työntävien treenissä usein ihan yksi liike, koska epäsuoraa rasitusta tulee niin paljon jo rinnan ja olkapään punnerruksista. Pumppailin maanmainiota taljapunnerruskonetta niskan takaa:

utti_27122017c

Työntävät A

1. Freemotion-rintahässäkkä 3×12-20
2. Vinopenkkikone (Cybex) 3×12-20
3. Vipuvarsirintapunnerrus (Nautilus Nitro) 60-100 kg 3×12-15 +pudotussarja
4. Pec Deck (Precor) 115-145 lbs 3×12-20

5. Pystypunnerrus kp istuen 16-23 kg 4×12-20 +mekaaninen pudotus
6. Sivudeltsipoltot kp 23 kg 1×40
7. Taljapunnerrus niskan takaa 5×10-15 +pudotussarja

8. Jalannostot roikkuen 3×12-15
9. Yhden jalan pohkeet seisten (Icarian) 1×10+2RP, 1x laskeva klusterisarja

95 minuuttia.

ÖLOGissa selkäpumppailua ja salimatkan fiilistelyä:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu