Perjantai 29.12.2017

utti_29122017a

Etureidet oli tiistain erikoistekniikkatreenistä vielä aika juntturassa, joten takajalkapainotteisesti tämä loppuviikon jalkajumppa. Aloitin itse hilavitkutteluilla, ja Hughesin kanssa päästiin tekemään isot liikkeet eli prässi ja hack. Tuossa Flexin prässissä on aika pieni jalkalevy, mutta ihan hyvin siinäkin sai aseteltua jalat sumoasentoon. Työntö vielä kantapäiden kautta, niin liike ottaa ainakin allekirjoittaneella todella voimakkaasti pakara/sisäreisi/takareisi-akselille.

Hackissa 3 levyä per puoli tuntui sopivalta painolta, sillä yksi setti 4 levyllä alkoi tuntua ikävältä polvissa. Tämä oli aika puhdas etureisiliike jopa meikäläiselle, vaikka pidinkin jalat ylhäällä levyssä.

utti_29122017b

Loppuun otin vielä lisäpainolla tuota mainiota Reverse hyper -konetta. Liikkeen pystyy tekemään pienen polven koukistuksen kera, jolloin tensio menee mehukkaasti myös takareisille.

utti_29122017c

Jalat A

1a. Reidenlähennys (Cybex) 110-190 lbs 4×12-20
1b. Reidenloitonnus (Cybex) 70-130 lbs 4×12-20
2. Reisikoukistus maaten (Nautilus) 30-100 lbs x kasinousut + pudotussarja
3. Sumoprässi (Flex) 160-320 kg 5×12-15
4. Hack 80-160 kg 4×10-15
5. Reverse hyper (Icarian) 30-60 kg 3×12

1½ tuntia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu