Keskiviikko 3.1.2018

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Nyt ollaan taas kotikonnuilla, mukavan pimeässä ja kylmässä Suomessa. Koska Venicen Gold’silla tuli paukutettua kuukausi ihan hyvällä volyymilla, otan tämän ensimmäisen viikon Suomessa kevennetysti. Käytännössä tämä tarkoittaa vain 2-3 pitkien sarjojen treeniä, mutta itse treenit teen aika normitehoilla. Ensimmäisenä jalat pitkillä sarjoilla, ja nyt pääsin vihdoin testaamaan Meijerin päivitettyä reisikoukistusta maaten. Yhdellä jalalla liikkeestä tulee väkisinkin striktimpi, koska vapaa jalka junttaa lantion aika hyvin penkkiin.

Sitten Cybexin vipuvarsiprässin kimppuun, tämä on meikäläisen välityksille jotakuinkin paras prässi mitä on maailmallakaan vastaan tullut. Ei satu polviin kovin helposti, saan jopa rautakankinilkkoineni melko syvän liikeradan, ja vastuskäyrä pitää mojovan tension etureisillä koko sarjan ajan.

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Loppuun vielä sumokyykkyä käsipainolla, missä sain nyt 20 toistoa 50 kilon hanttelilla melko helposti. Ihan hyvä kokonaisvaltainen jalkapumppailu, ja pimeydestä/kylmästä huolimatta Meijerille oli kyllä ihan mukava taas päästä takaisin.

utti_03012018c

Jalat A

1. Reisikoukistus maaten 1 jalalla 7.5-12.5 kg 3×15
2. Cybex vipuvarsiprässi 180-260 kg 3×15
3. Askelkyykky taakse kp 10-20 kg 3×15 per jalka
4. Sumokyykky kp 40-50 kg 3×15-20
5. Donkeypohkeet 85 kg x 10+10+10, 9+7+5

55 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu