Keskiviikko 31.1.2018

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Tässä kohtaa olisi normaalisti siis lyhyiden sarjojen A-treeni jaloille, mutta kevennyksen aikana tilalle tulee Muscle Round -höpöhöpöilyt. Eli about 12-15RM kuormalla 6×4, 10s palautukset klustereiden välissä. Hackissa oli näköjään juuri sopiva paino Muscle Roundia varten, sillä failure iski tasan kuudennen nelosen jälkeen.

Meijerin vanhaan Kraftwerkin punaiseen prässiin vaihdettiin vähän aikaa sitten isompi jalkalevy, joten testasin siinä sitten yhden jalan prässiä. Eipä meikäläisen tarvitse kovinkaan korkealle levyssä jalkaa laittaa, kun alkaa osumaan taka-akseliin ihan huolella.

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Jalat C

1. Vipuvarsireisikoukistus istuen 55 kg 1x Muscle Round
2. Hack 120 kg 1x Muscle Round
3. Yhden jalan prässi 100 kg 1x Muscle Round
4. Reverse hyper koukistuksella 10 kg 1x Muscle Round
5. Donkeypohkeet 1 jalalla 55 kg 1x Muscle Round

46 minuuttia.

Listasin Fastin sivuille viimeisen 5 vuoden aikana kirjoittamani tekstit tuollaiseen siistiin hakemistoon (ja säädin linkkien muotoiluja vähän selkolukuisemmaksi alkuperäisen julkaisun jälkeen):

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu