Perjantai 2.2.2018

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

HSL:n julkisen liikenteen lakko ei pahemmin meikäläistä haitannut, sillä marssin ihan normaalisti vain Merihakaan kävelymatkan päähän. Nyt kevennyksen kunniaksi yläkropallekin Muscle Roundeja. Selälle tein ensimmäisenä tuettua T-kulmasoutua, mihin tarkoitettu laite on Voimalaitoksella mielestäni erittäin mainio.

Panatta vipuvarsirintapunnerrus kuuluu myös suosikkilaitteisiini Merihaassa. Tässä on kätevät turvamekanismit, varsin pehmeä liike ja neutraalilla otteella saan myös ylärintaan aika hyvän tuntuman.

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Kevyellä viikolla on hyvä paikka myös testailla vähän oudompia liikevariaatioita. Selän kakkosliikkeenä kokeilin reverse ylätaljaa tuollaisella hämärällä hihnakahvavirityksellä. Muilta osin erittäin pätevä liike, mutta meikäläisen pitkillä narukäsillä pakka osuu pohjaan ennen kuin saan ylhäällä latseihin venytyksen.

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Yläkroppa C

1. Tuettu T-kulmasoutu 45 kg 1x Muscle Round
2. Panatta vipuvarsirintapunnerrus 110 kg 1x Muscle Round
3. Reverse ylätalja hihnakahvatangolla 65 kg 1x Muscle Round
4. Dippi 1x Muscle Round
5. Yhden käden taljahauis 1x Muscle Round
6. Polvennostot roikkuen 1×15

45 minuuttia.

ÖLOGissa yksi pumppaa hullun kokoisia hanskoja, toinen säälittäviä naruja. Hauskaa punttiurpoilua:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu